مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:252022-01-01بين الملل

سایت یمنی: امارات احداث دومین فرودگاه نظامی خود در سقطری یمن را کلید زد


منابع نظامی یمنی گفتند که یک تیم از کارشناسان خارجی، در شهر «حدیبو»، عملیات نقشه برداری زمین شناسی را برای احداث دومین فرودگاه نظامی امارات آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع نظامی خبر دادند که امارات عربی متحده، ساخت یک فرودگاه نظامی در جزیره سقطری واقع در جنوب برای احداث یک مرکز جاسوسی و اطلاعاتی برای نیروی هوایی اسراییل در فرودگاه حدیبو  قرارداد منعقد کرده است.

به گفته این منابع، امارات از زمان علنی کردن روابطش با رژیم صهیونیستی از طریق امضای توافق عادی سازی روابط در نیمه سال گذشته میلادی، درهای سقطری را علنا برای حضور نظامی اسراییل باز کرد.

امارات حتی قبل از عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی جای پای صهیونیست ها را در جزیره سقطری یمن (غرب دریای مکران) باز کرده بود.

این کشور که از طریق عناصر گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن مناطق وسیعی از استان لحج، جنوب استان ضالع، غرب استان شبوه، جنوب استان حضرموت و جنوب غرب استان ابین را به همراه استان عدن اشغال کرده است، امتیاز ساخت یک پایگاه نظامی در جزیره سقطری را نیز به رژیم صهیونیستی واگذار کرد تا با این اقدام خطرناک، به دشمن صهیونیستی فرصت افزایش تحرکاتش در این منطقه راهبردی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت یمنی: امارات احداث دومین فرودگاه نظامی خود در سقطری یمن را کلید زد

سایت یمنی: امارات احداث دومین فرودگاه نظامی خود در سقطری یمن را کلید زد