مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 20:502022-01-01پزشكي

هیچ موردی از امیکرون در استان سمنان گزارش نشده است


رییس ستاد استانی مقابله با کروناویروس و استاندار سمنان گفت: تاکنون هیچ موردی از سویه امیکرون در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گزارش نشده است.

- سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان بااعلام این خبر اظهار کرد: متولیان امر ، موضوع مهم بیماریابی را جدی گرفته و تلاش کنند تا افراد مشکوک شناسایی و هر چه سریع تر درمان شوند.

وب با قدردانی از تلاش پرسنل بهداشت و درمان استان در پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه تا کنون مورد خاص و قطعی از ابتلا به امیکرون در سطح استان سمنان گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: لازم است تا به منظور پیشگیری و کنترل کرونا، طرح شهید سلیمانی با محوریت بسبج و بدون هیچ ساده انگاری با همکاری و پشتیبانی کامل دستگاه ها انجام گردیده و انجام این طرح بصورت روزانه در سطح استان رصد شود.

استاندار از متولیان امر خواست موضوع مهم بیمار یابی را جدی گرفته و تلاش نمایند تا افراد مشکوک شناسایی و هر چه سریع تر درمان شوند.

استاندار سمنان گفت: انتظار می رود تا با انجام اقدامات پیشگیرانه در شهرستان سمنان تلاش شود تا شاهد تغییر رنگبندی این شهرستان از زرد به آبی باشیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از اصناف و کسبه استان بابت رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: امیدواریم با استمرار این روند و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شاهد اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از امیکرون در استان سمنان گزارش نشده است

هیچ موردی از امیکرون در استان سمنان گزارش نشده است