مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:302022-01-02اقتصادي

800 هزار نفر در خوزستان حاشیه نشین هستند


استاندار خوزستان با بیان اینکه 800هزار نفر حاشیه نشین در استان خوزستان وجود دارد گفت: 400 هزار نفر از این جمعیت در حاشیه اهواز سکونت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صادق خلیلیان شنبه شب در نشست با رییس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه خوزستان به خاطر ظرفیت ها و تنوع قومی و نقشی که در اقتصاد کشور دارد دارای جایگاه بسیار مهم و ویژه ای در کشور است افزود:با این وجود خوزستان گرفتار محرومیت هایی است که طبیعتا نباید این محرومیت ها را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فقر به دلیل توزیع ناعادلانه امکانات ایجاد می شود افزود: به عنوان مثال شهرستان ماهشهر با داشتن 22 پتروشیمی از نرخ بالای بیکاری رنج می برد.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: خوزستان یکی از استان های سرآمد در زمینه گردشگری است و هر ساله میزبان هزاران نفر در قالب کاروان های راهیان نور و مراسم اربعین حسینی است.

وی گفت:با وجود ظرفیت های موجود در خوزستان برنامه ریزی در این استان باید به گونه ای باشد تا شاهد توسعه و کاهش نرخ بیکاری در این استان باشیم.

خلیلیان ادامه داد: گوشه ای از محرومیت استان خوزستان در اندیکا مشهود است، بیش از آنکه زلزله به این شهرستان آسیب بزند محرومیت آسیب زده است و این در حالی است که در این شهرستان ظرفیت های خوبی به لحاظ پوشش گیاهی و رودخانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار نفر در خوزستان حاشیه نشین هستند

800 هزار نفر در خوزستان حاشیه نشین هستند