مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:452022-01-02سياسي

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می شود


استاندار مازندران با تأکید بر بکارگیری مکانیزم حرفه ای و منطقی در انتخاب مدیران و مسئولان جوان نخبه کارآمد و انقلابی، عنصر زمان و صبوری در این راستا را امری لازم برشمرد و گفت: - پروسه انتصاب مدیران اصولی پیگیری می شود.

‎ سیدمحمود حسینی پور در جریان حضور در شهرستان نکا و بازدید از روستاهای کوهپایه این شهرستان در راستای آشنایی با مشکلات مردم و رفع معضلات، در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر چگونگی مدیریت زمان در انتخاب نیروهای جوان نخبه انقلابی و کارآمد در عرصه مدیریتی دولت در مازندران، اظهار کرد: قطعاً کیفیت و وضعیت انتخاب مدیران از خود اصل صدور احکام آن ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: اگر انتخاب مدیر براساس یک مکانیزم حرفه ای نباشد، فکر می کنم این باعث این خواهد شد که ما در چهار سال آینده باز باید نسبت به ناکامی ها حرف بزنیم.

استاندار مازندران موضوع شایسته سالاری در میان نیروهای انقلابی و پیگیری مطالبات مردم در این زمینه را از محورهای اساسی برشمرد و خاطرنشان کرد: البته مردم مطالبات تغییرات مدیران را از ابتدای تغییر دولت مقایسه می کنند در صورتی که ما الآن تنها کمتر از دو ماه است که در استان آمده و کار را آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می شود

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می شود