مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:502022-01-02اقتصادي

چرا بازار تخم مرغ ملتهب شد؟


رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی گفت: روز گذشته و در پی پیگیری های صورت گرفته از طرف اتحادیه وزارت کشاورزی اعلام کرد ارز 4200 تومانی مانند گذشته تا انتهای دی ماه سال جاری به نهاده های دامی تعلق می گیرد و برای ماه های آینده تا آخر سال در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

- سیدحسین موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: در حال حاضر قیمت تخم مرغ برای مصرف کننده به ازای هر کیلو 22 هزار و 500 تومان است و نباید این محصول بالاتر از این قیمت در بازار عرضه شود.

هم اکنون این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز هر فروشگاه یا مرکز خرید به آن تخم مرغ با قیمت مصوب مرغداری تحویل داده شود.

در حال حاضر قیمت فروش تخم مرغ از درب مرغداری 18 هزار و 500 تومان مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در آذر ماه سال جاری 358 هزار و 41 قطعه جوجه بوده، افزود: اگرچه نبود تخصیص ارز دولتی به نهاده های دامی منجر به افزایش هزینه های تمام شده تولید می شود اما در حال حاضر تا انتهای دی ماه ارز 4200 تومانی به نهاده هایی همچون ذرت و کنجاله سویا اختصاص یافته است.

رییس اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای دی ماه عدم بارگذاری اطلاعات در سامانه سماصط(سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) و انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازار تخم مرغ ملتهب شد؟

چرا بازار تخم مرغ ملتهب شد؟