مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:552022-01-02سياسي

سرنوشتی متفاوت برای 18 نفر از محکومین به قصاص


پیگیریهای مستمر و مجاهدتهای بی وقفه واحد مددکاری فرصت مجدد زندگی را با اخذ رضایت اولیاء دم برای 18نفر از مددجویان محکوم به قصاص زندان رجایی شهر رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، عزیزی مدیر زندان رجایی شهر گفت: از ابتدای سال تاکنون تلاشهای بی وقفه همکاران واحد مددکاری توانست سرنوشتی متفاوت برای 18 نفر از محکومین به قصاص را رقم زند.

عزیزی ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیری های واحد مددکاری اظهار داشت: شغل مددکاری از جمله مشاغل سخت می باشد که مددکاران برای حل مشکلات زندانیان از نیروهای بالقوه و امکانات موجود بهره مند می گردند.

وی گفت: عفو و گذشت یکی از فضیلت ها و منش نیک در رفتار و اخلاق انسانی است که می تواند ارزش و جایگاه واقعی خویش را به دست آورد این مسئله به ویژه در شداید و سختی ها مانند مجازات قاتلین خود را نشان می دهد.

مدیر زندان رجایی شهر از ماندگارترین اقدامات مثبت در عرصه اصلاح و تربیت را اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیاء دم دانست.

عزیزی با اشاره به این مطلب که مددکاران بازوان اجرایی زندان هستند، افزود: تلاشهای مستمر این جهادگران از طریق کاهش آلام و فشارهای روحی و روانی مددجویان در برقراری امنیت مجموعه بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشتی متفاوت برای 18 نفر از محکومین به قصاص

سرنوشتی متفاوت برای 18 نفر از محکومین به قصاص