مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:402022-01-02سياسي

نامه 24 نماینده مجلس به قوه قضاییه/ بررسی پرونده فساد کرسنت چه شد؟


24 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس قوه قضاییه درباره پرونده کرسنت خواستار پیگیری بیانیه 260 نفره قبلی و ضرورت برخورد با فساد بزرگ کرسنت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 24 نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه درباره پرونده کرسنت خواستار پیگیری بیانیه 260 نفره قبلی و ضرورت برخورد با فساد بزرگ کرسنت شدند.

متن نامه به شرح ذیل است: باسمه تعالی حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم پیرو نامه اخیر 260 نفر از نمایندگان درباره ضرورت رسیدگی به مفاسد قرارداد ننگین کرسنت، به دلیل پاره ای نگرانی ها بر موارد ذیل تاکید می شود: 1- با انعقاد قرارداد مربوط به کرسنت خیانتی تاریخی نسبت به کشور صورت گرفته است و در اثر فساد عده ای و فریب کاری عده ای دیگر و فریب خوردگی عده ای آخر، دهها میلیارد دلار (صدها هزار میلیارد تومان) به کشور خسارت وارد شده است.

از گروههای سه گانه فاسد که قبل از انعقاد قرارداد و بعداز آن در انعقاد و تثبیت آن نقش داشته اند انتظاری جز فساد نبوده است و از دغل بازان که عملا همدست مفسدان بوده اند و در بیست سال گذشته با قلب واقعیت و ناراستی، مسئولان قضایی و امنیتی کشور را در پیگیری و رسیدگی به مفاسد این پرونده دچار انحراف و تردید کرده اند انتظاری جز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 24 نماینده مجلس به قوه قضاییه/ بررسی پرونده فساد کرسنت چه شد؟

نامه 24 نماینده مجلس به قوه قضاییه/ بررسی پرونده فساد کرسنت چه شد؟