مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:452022-01-02حوادث

رهاسازی 200 گونه جانوری از ابتدای سال جاری


200 گونه جانوری طی مراحل مختلف در سال 1400 از طریق مرکز تیمار حیات وحش پارک طبیعت پردیسان به طبیعت بازگردانده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان با اهداف تعیین شده مبنی بر درمان، بازپروری و بازگشت به طبیعت گونه های آسیب دیده و بیمار، هفته گذشته تعداد 25 جانور وحشی شامل یک قلاده روباه و 24 قطعه پرنده از انواع عقاب طلایی، عقاب صحرایی، کورکور سیاه، سارگپه معمولی، شاه بوف، جغد انبار و جغد کوچک را پس از درمان و بازروری به آغوش طبیعت برگرداند.

با اقدامات انجام شده در مرکز تیمار حیات وحش پارک طبیعت پردیسان، تاکنون تعداد 200 گونه جانوری در مراحل مختلف در سال 1400 از طریق این مرکز این دفتر با رعایت پروتکل های دامپزشکی حیات وحش به طبیعت بازگردانده شده است که تمامی گونه های درمان شده با حلقه های مناسب علامت گذاری شدند.

با شروع فصل زمستان، چهارمین مرحله رهاسازی گونه های بازپروری شده و آخرین برنامه کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان برای رهاسازی جانوران آماده بازگشت به طبیعت در سال جاری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، رعایت ملاحظات تخصصی زیست محیطی از جمله تغذیه مناسب جانوران به ویژه در روزهای پیش از رهاسازی، انتخاب زمان و محل مناسب برای اجرای برنامه بازگشت به طبیعت از جهت موقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 200 گونه جانوری از ابتدای سال جاری

رهاسازی 200 گونه جانوری از ابتدای سال جاری