مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:102022-01-02سياسي

معاون اول دادستان کل کشور: لبخند زدن به دشمن ما را پیشمان کرد


در بعضی از مواقع ما لبخندهایی به دشمن زدیم و فکر کردیم که به واسطه دست دراز کردن به دشمن و قدم زدن با آن ها دل هایشان با ما صاف می شود ولی طبق گفته قرآن به سمت دشمن رفتن پیشمانی دارد و ما هم پشیمان شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور صبح امروز در همایش ابعاد بین المللی و حقوقی ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی با عرض تسلیت و گرامیداشت و عراق راه اندازی کرد و اجازه نداد که به مقدسات اسلام و مسلمین تعرض شود.

وی افزود: داعش چه خواب ها که برای ما ندیده بود و وقتی انسان وضعیت زنان ایزدی در سنجار مطالعه می کند، پی به عظمت کار این سردار اسلام می بریم.

موسوی ادامه داد: یکی از مهم ترین ویژگی های سردار سلیمانی دشمن شناسی بود و نیاز امروز جامعه ما این است که دشمن را بشناسیم.

حقیقتا امروز بزرگترین مشکل ما این است که دشمن را فراموش کردیم و جنایت های آن ها را بیان نکرده ایم.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: قرآن تأکید می کند که رکون و تکیه به دشمن نداشته باشیم؛ چرا که دشمن در لحظات حساس شما را رها می کند و به شما ضربه می زند.

حالا با این همه خیانت های دشمن، باید باز هم به دشمن اعتماد کنیم؟ وی افزود: این دشمنان آنقدر لامذهب و غیرانسان هستند حتی دارو را هم تحریم کردند و زمانی که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول دادستان کل کشور: لبخند زدن به دشمن ما را پیشمان کرد

معاون اول دادستان کل کشور: لبخند زدن به دشمن ما را پیشمان کرد