مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:152022-01-02اقتصادي

صادرات 85 درصد محصولات کشاورزی ایران به اوراسیا از مرز آستارا


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه 85 درصد محصولات کشاورزی ایران به اوراسیا از طریق مرز آستارا انجام می شود، - ، محمد ابراهیم محمدی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پست قرنطینه نباتی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گیلان دو پست قرنطینه خارجی در مرز آستارا و انزلی داریم، اظهار کرد: عمده محصولاتی که از کشور روسیه وارد ایران می شود معمولاً چوب و غلات است.

وی با اشاره به اینکه عمده محصولاتی که ایران به خارج از کشور از طریق مرز آستارا صادر می کند بیشتر سبزی، سیفی جات و انواع میوه در فصل های مختلف است، افزود: در حال حاضر ما صادرات کیوی داریم و در همین فصل کاهو، فلفل دلمه، محصولات گلخانه ای و بادمجان از استان های مختلف کشور وارد آستارا شده و از این مرز به کشورهای اوراسیا صادر می شود.

محمدی با تاکید بر اینکه 85 درصد محصولات کشاورزی ایران به کشورهای اوراسیا از طریق مرزهای آستارا صادر می شود، گفت: وظیفه ما این است که از محصولات کشاورزی که در باغات استان و منطقه تولید می شود بازدید داشته و به دقت همه آنها را تحت کنترل داشته باشیم.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه محصولات کشاورزی تولید شده در استان گیلان تحت نظارت کلینیک های تخصصی گیاه پزشکی ما ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 85 درصد محصولات کشاورزی ایران به اوراسیا از مرز آستارا

صادرات 85 درصد محصولات کشاورزی ایران به اوراسیا از مرز آستارا