مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:352022-01-02اقتصادي

20 درصد مشترکین زنجانی پرمصرف هستند/ 100 روستا در تنش آبی هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 20 درصد مشترکین زنجانی پرمصرف هستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،علیرضا جزقاسمی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال سال سختی در رابطه با آب سپری کرده ایم ولی خدمات به صورت مستمر ارائه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با اشاره به اینکه سال قبل وضعیت نامناسبی داشتیم ولی امیدواریم امسال از این پس وضعیت بهتر شود، گفت: پیش بینی این است که حتی برف زمستان امسال هم ماندگار نخواهد بود و این باعث می شود که ذخیره برفی نداشته باشیم که همین موضوع منابع آبی را تهدید خواهدکرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث آب شرب و بهداشتی در حدود 75 درصد  به منابع آب زیرزمینی متکی هستیم،گفت: ما در استان به 21 شهر و در روستاها نیز به 90 درصد جمعیت خدمات ارائه می دهیم.

جزقاسمی با اشاره به اینکه سال قبل در روستاها برای تامین آب مشکل داشتیم، بیان کرد: علاوه بر این مصارف روستایی و تامین آب سبک و سنگین روستایی و تامین آب باغ و باغچه فشار مضاعفی ایجاد کرد، افزود: از طرفی بحث مشکلات مالی نیز موجب بروز مشکلات شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه 30 درصد حجم آب روستاها توسط افراد پرمصرف است، گفت: مشترکین پرمصرف در روستاها در حدود چند برابر میزان مصرف آب مشرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مشترکین زنجانی پرمصرف هستند/ 100 روستا در تنش آبی هستند

20 درصد مشترکین زنجانی پرمصرف هستند/ 100 روستا در تنش آبی هستند