مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:502022-01-02فناوري

کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضاییه


معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضاییه ، گفت: مجرمان سایبری ضمن سوء استفاده از نام و اعتبار قوه قضاییه با استفاده از ترفندهای خاص و بهره گیری از پیام رسان واتس اپ مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

- معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضاییه ، گفت: مجرمان سایبری ضمن سوء استفاده از نام و اعتبار قوه قضاییه با استفاده از ترفندهای خاص و بهره گیری از پیام رسان واتس اپ مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت :یکی از ترفندهای مجرمان سایبری هدایت کاربران و فریب خوردگان به لینک های جعلی ارائه خدمات سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به منظور بهره مندی در راستای اهداف مغرضانه و کلاهبرداری خود است و به تازگی بر سامانه ابلاغ قضایی قوه قضاییه تحت عنوان سامانه ثنا تمرکز کرده اند.

وی ادامه داد: شگرد این افراد بدین صورت است که ابتدا با ارسال پیامی تهدید آمیز برای طعمه های خود با مضامین مختلف شامل ثبت شکواییه قضایی علیه شما در محاکم قضایی ، انتظامی ، امنیتی و تهدید مبنی بر بازداشت و صدور حکم جلب با هدف ایجاد ترس، دلهره و ترغیب اجباری هموطنان مبنی بر نصب و یا کلیک بر روی لینک های آلوده، زمینه کلاهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضاییه

کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضاییه