مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:202022-01-02سياسي

خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش های اسلامی است


یکی از بهترین سرمایه های مراکز آموزشی سربازان هستند که مدت 2 سال بهترین فرصت آموختن مرام فرهنگ انسانی و ارزش های دین اسلام است.

- ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار حجت الاسلام حسین قاسمی رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا و هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با وی اظهار داشت: فرصت بزرگی در اختیار شما قرار داده شده است تا تعالیم اسلامی را در دل صدها نفر نهادینه کنید.

وی هدف از تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی را ترویج تعالیم اسلام و ارزش های والای انقلاب اسلامی بین نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: ایمان، اعتقاد و فرهنگ شهادت طلبی نمونه های بارز نیروهای مسلح ایران اسلامی است که این موضوع وجه متمایز با دیگر ارتش های دنیا شده است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که به برکت حضور این افراد، در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، قدم های خوبی برداشته شده است و در دنیا مثل این ارتش و سپاه نداریم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: باید با کارکنان ارتش با رفاقت برخورد کرد و محبت را رواج داد؛ اگر یک سرباز خطای کوچکی انجام داد که می شود گذشت کرد، این را مدارا کنند و نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش های اسلامی است

خدمت سربازی فرصت آموختن ارزش های اسلامی است