مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:202022-01-02بين الملل

اخراج بیش از 200 تفنگدار دریایی آمریکا به خاطر خودداری از تزریق واکسن


یگان تفنگداران دریایی ارتش آمریکا (USMC) در یادداشتی تایید کرد، بیش از 200 تن از نیروهای تفنگدار دریایی این یگان به دلیل خودداری از تزریق واکسن کووید-19 از این نیرو اخراج شده اند.

- یگان تفنگداران دریایی ارتش آمریکا (USMC) در یادداشتی تایید کرد، بیش از 200 تن از نیروهای تفنگدار دریایی این یگان به دلیل خودداری از تزریق واکسن کووید-19 از این نیرو اخراج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماه اوت 2021، پنتاگون اعلام کرد که فورا تمام اعضای ارتش آمریکا را ملزم به واکسینه شدن علیه کووید-19 کرده است.

در حالی که نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش آمریکا هنوز دست به اعمال اخراجهای مرتبط با این حکم نزده اند اما گزارش شد که مقامات با هزاران درخواست معافیت از تزریق واکسن مخالفت کرده اند و در ارتباط با این الزام بالغ بر 24 تن از اعضای نیروی هوایی و صدها تفنگدار دریایی اخراج شده اند.

بر اساس این گزارش تنها در یک هفته گذشته، 37 تفنگدار دریایی با استناد به حکم پنتاگون در الزامی کردن تزریق واکسن اخراج شدند و مجموع تعداد نیروهای اخراج شده از این بابت در این یگان از زمان آغاز برکناری ها در اواسط دسامبر 2021 به 206 نفر رسید.

این در حالی است که طبق قانون مجوز دفاع ملی 2022 آمریکا، یک نیروی نظامی را نمی توان تنها به دلیل امتناع از تزریق واکسن به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج بیش از 200 تفنگدار دریایی آمریکا به خاطر خودداری از تزریق واکسن

اخراج بیش از 200 تفنگدار دریایی آمریکا به خاطر خودداری از تزریق واکسن