مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:202022-01-02سياسي

استکبار جهانی در صحنه نبرد از نام شهید سلیمانی واهمه داشت


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به مجاهت های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش، گفت: استکبار جهانی در صحنه نبرد از نام شهید سلیمانی واهمه داشت.

- ، سردار محمدرضا فلاح زاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ترویج اخلاق بین امت اسلامی یکی از اهداف ارسال پیامبر (ص) بوده و پیامبر اکرم (ص) مردم را به صداقت، اخلاق نیکو و خوش رفتاری با مردم دعوت می کردند.

وی افزود: در سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز به رعایت اخلاق در برخورد با گروه های مختلف مردم شامل اهل سنت، شیعیان و مسیحیان و … تاکید شده و علما برجسته ای همچون شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، صدوقی و آیت الله بهجت و بسیاری دیگر از بزرگان که خود دارای جایگاه معنوی در اخلاق و عرفان بودند به این سیره امام خمینی (ره) در برخورد با مردم تاکید می کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) جهاد مالی در راه اسلام بود و در زمان مهاجرت از مکه به مدینه اموال خود را در راه حفظ و تقویت اسلام فدا کردند و این سیره پیامبر اکرم (ص) در زمان مبارزه با رژیم شاهنشاهی و جنگ تحمیلی در ایران اسلامی اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی در صحنه نبرد از نام شهید سلیمانی واهمه داشت

استکبار جهانی در صحنه نبرد از نام شهید سلیمانی واهمه داشت