مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:152022-01-02بين الملل

«مدرن دیپلماسی»: سیاست خارجی آمریکا درباره ایران منسوخ است


یک وبگاه تحلیلی گزارش کرد که تمرکز دولت فعلی آمریکا بر سه کشور ایران، روسیه و چین بعنوان تهدیدات اصلی واشنگتن نمایانگر سیاست خارجی منسوخ و تاریخ مصرف گذشته این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه تحلیلی مدرن دیپلماسی در گزارشی تمرکز دولت جدید آمریکا بر توصیف کرد.

در مقدمه این گزارش، به یادداشت اخیر فردریک کمپ تحلیلگر و روزنامه نگار آمریکایی در وبگاه شبکه آمریکایی سی ان بی سی اشاره شده است که در آن تأکید شده بود ایالات متحده قصد دارد در سال 2022 بر چالش هایی که از سوی چین و روسیه و ایران می آید، تمرکز کند.

پایگاه تحلیلی مدرن دیپلماسی با اشاره به تمرکز دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا بر سه کشور روسیه، چین و ایران به عنوان تهدیدات اصلی و مهم آمریکا نوشت که درست کردن یک محور شرارت دیگر که در حال تقابل با آمریکا است، همیشه پرخطر و اغلب گمراه کننده است.

آن طور که در این گزارش آمده است، چالش هایی که هر یک از سه کشور روسیه، چین و ایران برای آمریکا به همراه دارد، متفاوت است.

بر اساس این گزارش، چالش روسیه تقریباً منحصراً نظامی و ژئوپولتیکی است و از رقابت تسلیحات اتمی راهبردی تا درگیری نظامی مستقیم یا غیرمستقیم مسکو در مناطقی مانند سوریه، اوکراین یا لیبی متغیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدرن دیپلماسی»: سیاست خارجی آمریکا درباره ایران منسوخ است

«مدرن دیپلماسی»: سیاست خارجی آمریکا درباره ایران منسوخ است