مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:352022-01-02سياسي

یاران سلیمانی در عزای سلیمانی/ استقبال از شهدای خوشنام در شهرستان نور


دراستانه سالروز شهادت نخستین شهید مدافع ولایت بانوفاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد سیدالشهدا مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی عطر و بوی شهدا فضای شهرستان نور را فرا گرفت و گل های پرپر شده کربلای ایران با حضور در شهرستان نور و استقبال ولایتمداران نوری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، این روزها که در فاطمیه دوم قرار داریم استان مازندران میزبان آلاله های خونین دشت کربلای ایران است و شهرهای مختلف این استان ولایی با حضور این پیکرها عطر و بوی شهادت گرفت و فضا را معطر کرد.

حضور گاه و بی گاه پیکرهای معطر شهدا هم تلنگری است برای مردم و مسؤولان و هم یادآوری است برای آنان که متوجه ارامش، اسایش و امنیت امروز منطقه نیستند؛ راویان و سخنرانان باید همواره این نکات را یاداوری کنند و متذکر شوند تا عمدا یا سهوا فراموش نشود.

کاروان سه شهید خوشنام که عصر امروز مهمان مردم ولایتمدار شهرستان نور بود از غرب شهرستان ابتدا وارد شهر رویان شد و مورد استقبال قرار گرفت.

     در لحظات نخست ورود جمعیتی که در مقابل گلزار شهدای این شهر منتظر بودند به همراه همرزمان شهید مدفون در این گلزار از کاروان شهدا استقبال کردند.

کاروان شهدا پس از استقبال از خیابان امام (ره) بلوار سرداران شهید علوی و فاطمی به سمت شهر نور حرکت داده شد؛ مسیر برای شهدا آشنا بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران سلیمانی در عزای سلیمانی/ استقبال از شهدای خوشنام در شهرستان نور

یاران سلیمانی در عزای سلیمانی/ استقبال از شهدای خوشنام در شهرستان نور