مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:352022-01-03سياسي

تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان


امام جمعه شهر برزک از تدفین دو شهید گمنام در این شهر از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

- ، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت این روز اظهار داشت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ابد مرهون و مدیون شهداست و از این رو لازم است تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر 25 شهید دفاع مقدس در سطح استان اصفهان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از گذشت پیکر مطهر این شهدا از شهرها و روستاهای استان قرار است پیکر مطهر دو شهید گمنام از این تعداد در تپه روضه الشهدای شهر سبز برزک تدفین شود.

امام جمعه شهر برزک و رییس ستاد برگزاری مراسم تدفین شهدای گمنام در این شهر با بیان اینکه این مراسم قرار است روز جمعه 17 دیماه برگزار شود، تصریح کرد: پیش بینی شده است این مراسم از ساعت هشت صبح آغاز و تا پیش از برگزاری مراسم نماز جمعه پیکر مطهر این شهدا دفن شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم قرار است با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان و کشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: در روزهای منتهی به مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این دو لاله فاطمی، ویژه برنامه های متعددی از جمله مناسب سازی محیط، دعای ندبه، دعای کمیل، زیارت عاشورا و ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی تدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان

تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان