مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:302022-01-03سياسي

عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداست


رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: روحیه جهاد و شهادت طلبی اسلام را در برابر توطئه ها بیمه کرد و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداست.

- ، سید علیرضا ادیانی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی و ساوه که در حوزه علمیه خواهران این شهر برگزار شد، گفت: تاریخ اسلام از صدر تا به امروز همراه با مجاهد و تلاش مردان بزرگی بوده، مردان مردی که با مجاهدات خود اسلام، ارزش ها، انسانیت و نورانیت را بسط دادند و ظلم، استکبار و همه تاریکی های انسانی و الهی با نورانیت و نثار خون خود زدودند.

وی افزود: بعد از مجاهدان صدر اسلام و در صدر همه مجاهدان، مجاهدان صحنه عاشورا و کربلا مجاهدانی ارزشمندتر و مخلص تر از شهدای ایران اسلامی سراغ نداریم و جانبازان عزیزی که با همه وجود برای دفاع از اسلام و حاکمیت دین نعمت وجود را خالصانه تقدیم دوست کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: هر شهید یک مجاهد بزرگ است و این یک حقیقت انکارناپذیر است و اینکه بعد از شهدای عاشورا شهدایی والاتر از شهدای دفاع مقدس نداریم.

نیروی انتظامی به عنوان یک سرباز با تمام وجود به میدان آمده تا در مسیر منویات رهبری حرکت کند و جان خود را برای حفظ ارزشها تقدیم کند و امروز خانواده نیروی انتظامی برای امنیت کشور و ملت شهید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداست

عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداست