مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:402022-01-03سياسي

مشکل آب گلخانه داران البرز حل شد


نائب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی البرز گفت: ضعف زیر ساختی در توزیع نهاده های دام و طیور در کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بهرو روز دوشنبه 13 دی ماه در دوازدهمین نشست کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی البرز که با حضور اعضای جدید این کمیسیون همراه بود، گفت: در قالب اقدامات و پیگیری این کمیسیون در ماه های گذشته مشکل آب گلخانه داران استان البرز پیگیری و حل و فصل شد.

وی بیان کرد: مشکلات مرغداران گوشتی و تخمگذار استان البرز نیز از سوی کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی البرز طی نشستی در ساختمان مجلس با حضور رییس وقت کمیسیون کشاورزی مجلس و مدیران دستگاه های دولتی از جمله مدیرعامل پشتیبانی امور دام مطرح و بررسی شد و این مسائل به صورت اورژانسی رسیدگی شد.

نائب رییس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق بازرگانی البرز افزود: متاسفانه هنوز مشکلات زیرساختی زیادی در تهیه و توزیع نهاده های دامی و طیور در کشور وجود دارد.

وی در ادامه دلیل حل نشدن مشکلات زیرساختی در حوزه نهاده های طیور را تعدد واحدهای خرد در این صنعت و نبود انسجام تولید در میان اتحادیه ها و تشکل های فعال آن برشمرد.

بهرو گفت: با توجه به نگاه ویژه ای که امروز دولت به تشکل ها، تعاونی ها و واحدهای بزرگ اقتصادی دارد، حمایت های خاصی برای فعالان این عرصه که برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب گلخانه داران البرز حل شد

مشکل آب گلخانه داران البرز حل شد