مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:202022-01-03پزشكي

اهمیت واکسیناسیون کودکان در مقابل ویروس کرونا


نتایج دو مطالعه بر اهمیت واکسیناسیون کودکان در برابر ویروس کرونا برای جلوگیری از بیماری های جدی و بستری شدن در بیمارستان تأکید دارد.

- جی پلاس، به نقل از وب مِد، در یک مطالعه، محققان دریافتند که مشکلات جدی در میان کودکانی که واکسن کووید 19 را دریافت کرده بودند، نادر است.

مهر نوشت؛ در مطالعه دیگری، محققان صدها مورد بستری شدن کودکان در بیمارستان را از تابستان بررسی کردند و دریافتند که تقریباً همه کودکانی که مبتلا به کووید 19 شدید شده اند، به طور کامل واکسینه نشده بودند.

به گفته محققان، این مطالعه نشان می دهد که کودکان واکسینه نشده بستری شده در بیمارستان به خاطر کووید 19 ممکن است بیماری شدیدی را تجربه کنند و اهمیت واکسیناسیون همه کودکان واجد شرایط را برای ایجاد حفاظت فردی و محافظت از کسانی که هنوز واجد شرایط واکسینه شدن نیستند، تقویت می کند.

به گفته محققان، تاکنون نزدیک به 9 میلیون دوز واکسن کووید 19 به افراد 5 تا 11 ساله در ایالات متحده تزریق شده و گزارش های بسیار کمی از مشکلات جدی در این زمینه دریافت شده است.

محققان گزارش های دریافت شده از پزشکان و مردم، از جمله پاسخ های نظرسنجی از والدین حدود 43 هزار کودک 5 تا 11 ساله را ارزیابی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت واکسیناسیون کودکان در مقابل ویروس کرونا

اهمیت واکسیناسیون کودکان در مقابل ویروس کرونا