مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03اجتماعي

افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایام کرونا


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت: ارزیابی ها نشان می دهد در برخی از دروس مهم مانند فارسی در پایه های اول و دوم شاهد افت تحصیلی دانش آموزان هستیم.

- رضوان حکیم زاده در حاشیه افتتاح استودیوی شاد اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: برای جبران تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی برنامه ای را در تابستان امسال تحت عنوان جبران و تثبیت یادگیری برگزار کردیم.

وی افزود: در این برنامه که در 14 جلسه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و معلمان داوطلب برگزار شد، دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دروس فارسی، ریاضی و علوم در کارنامه ارزشیابی پایانی نتیجه قابل قبول و نیازمند تلاش درج شده بود تحت آموزش قرار گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بیان کرد: در برنامه جبران و تثبیت یادگیری در مرحله دوم بعد از نتایج ارزشیابی نوبت اول، مجدداً با تغییراتی همان برنامه را اجرا می کنیم تا بتوانیم از فرصت باقیمانده سال تحصیلی برای ایجاد فرصت های یادگیری جبرانی برای آن دسته از دانش آموزانی که نتایج قابل قبول و یا نیازمند تلاش کسب می کنند استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای دانش آموزان پایه دوم و سوم که سال های گذشته را در فضای مجازی آموزش دیده اند به شکل خاص مهارت های خواندن و نوشتن مورد توجه است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایام کرونا

افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایام کرونا