مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:252022-01-03اقتصادي

مهارت محوری مشاغل زیادی را با سرمایه کم ایجاد می کند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر حوزه مهارت محوری را توسعه دهیم و مهارت آموزی را ترویج دهیم، می توانیم مشاغل زیادی با سرمایه کم ایجاد کنیم.

- ، حجت الله عبدالملکی ظهر دوشنبه در نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه که در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان فنی و حرفه ای کشور واقع در کرج برگزار شد، اظهار کرد: مسئله جدی که در ارتباط با ایجاد اشتغال مطرح است لزوماً برای اشتغال سرمایه زیادی نیاز نیست، بلکه با مهارت بالا و سرمایه کم هم می توان اشتغال ایجاد کرد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، حدود 120 شغل از میان 430 شغلی که شناسایی شده است، به نمایش گذاشته شد و با سرمایه یک تا 10 میلیون تومان قابل اجرا است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشاغل یاد شده مشاغل کم سرمایه بر و مهارت محور هستند، تصریح کرد: اگر حوزه مهارت محوری را توسعه دهیم و مهارت آموزی را ترویج دهیم، می توانیم مشاغل زیادی با سرمایه کم ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم سازمان آموزشگاه های فنی و حرفه ای اتفاقات خوبی رقم زده و یکی از کارهایی که انقلاب محسوب می شود، اینست که دوره صدور مجوز آموزشگاه های مهارتی آزاد از هشت ماه به سه روز کاهش پیدا کرده است و اگر همکاران نتوانند رسیدگی کنند سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت محوری مشاغل زیادی را با سرمایه کم ایجاد می کند

مهارت محوری مشاغل زیادی را با سرمایه کم ایجاد می کند