مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:352022-01-03اجتماعي

بیشترین بازماندگان از تحصیل، دانش آموزان اول ابتدایی هستند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت: سال گذشته در دوره ابتدایی 210 هزار بازمانده از تحصیل داشتیم که نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت، از طرفی اکثر بازماندگان از تحصیل مربوط به دانش آموزان پایه اول ابتدایی هستند که خانواده ها به خاطر نگرانی از کرونا .

- ایسنا/قزوین معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت: سال گذشته در دوره ابتدایی 210 هزار بازمانده از تحصیل داشتیم که نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت، از طرفی اکثر بازماندگان از تحصیل مربوط به دانش آموزان پایه اول ابتدایی هستند که خانواده ها به خاطر نگرانی از کرونا اجازه ندادند دانش آموزان ثبت نام کنند.

رضوان حکیم زاده در نشست خبری که امروز 13 دی ماه در آموزش وپرورش استان قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: با شیوع کرونا و مجازی شدن مدارس، از جهت تربیتی و آموزشی دچار چالش جدی شدیم که برخی از آن ها در کوتاه مدت قابل رصد است و برخی نیز تأثیر بلندمدتی می گذارد، از طرفی ما جزو معدود کشورهایی هستیم که به خاطر ناهماهنگی های موجود آموزش مجازی طولانی مدت داشتیم.

وی افزود: در حوزه افت تحصیلی، نمرات دانش آموزان دوره ابتدایی سال گذشته را با 2 سال قبل از کرونا مقایسه کردیم که طی آن درصد دانش آموزان اول ابتدایی در درس فارسی که خیلی خوب کسب کردند 10 درصد کاهش پیداکرده است، همچنین درصد نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین بازماندگان از تحصیل، دانش آموزان اول ابتدایی هستند

بیشترین بازماندگان از تحصیل، دانش آموزان اول ابتدایی هستند