مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:302022-01-03اقتصادي

وزیر کار: هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد


اگر آموزش مهارت را توسعه بدهیم و بتوانیم مهارت محوری را ترویج کنیم می توانیم مشاغل زیادی را بدون احتیاج به سرمایه بالا ایجاد کنیم.

- اگر آموزش مهارت را توسعه بدهیم و بتوانیم مهارت محوری را ترویج کنیم می توانیم مشاغل زیادی را بدون احتیاج به سرمایه بالا ایجاد کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه سال پیش مطرح کردیم که با یک میلیون تومان هم می شود شغلی ایجاد کرد و اکنون با وجود گذشت چند سال و گرانی مواد اولیه هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت اله عبدالملکی روز دوشنبه 13 دی ماه در بازدید از نمایشگاه مشاغل مهارت محور کم سرمایه که در مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه ای البرز برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای اتفاقات بسیار عالی را برای افزایش مهارت آموزی رقم زده از جمله اینکه دوره صدور مجوز آموزشگاه های مهارتی آزاد از هشت ماه به سه روز کاهش پیدا کرده است و اگر همکاران نتوانند رسیدگی کنند، سامانه به صورت خودکار سه ماهه مجوز را صادر می کند.

وی با اشاره به اینکه می توان با سرمایه کم هم شغل ایجاد کرد، گفت: سه سال پیش مطرح کردیم که با یک میلیون تومان هم می شود شغلی ایجاد کرد و اکنون با وجود گذشت چند سال و گرانی مواد اولیه هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد

وزیر کار: هنوز هم می توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد