مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:352022-01-03سياسي

دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند


دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند، تفکر این شهید بزرگ در حال انتشار بوده و این نتیجه کارکردن برای خدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ملک شاهکویی ظهر دوشنبه در همایش علمداران بصیرت شهرستان گرگان اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی اصلی شهید سلیمانی بود و سردار اطاعت بی چون چرا از رهبر معظم انقلاب داشتند و آنچنان رابطه نزدیکی با ایشان داشتند که با اشاره دست رهبر منظورش را درک می کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: حاج قاسم بیش از هر چیزی به مردم اهمیت می دادند، به سراغ آوارگان سوری می رفتند و از تک تک مردم دلجویی و به آنها رسیدگی می کردند.

ملک شاهکویی اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب به حاج قاسم دستور حمایت از مظلومان منطقه را می دهد و او می تواند به بهترین نحو به مأموریت خود عمل کند فقط به پشتوانه مردم است و ما خود را مدیون این مردم می دانیم.

وی تصریح کرد در طول تاریخ اگر امیرالمومنین (ع) خانه نشین و امام حسین (ع) به شهادت رسید تنها به دلیل نبود مردم در صحنه و حمایت از ولایت بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب بود گفت: حاج قاسم نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در همه ابعاد فرهنگی سیاسی اقتصادی دارای اندیشه و مرد میدان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند

دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند