مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:402022-01-03سياسي

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع 42 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با ایسنا از توزیع 42 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این مهم با همکاری و مشارکت خیرین و با همت بسیج سازندگی آذربایجان غربی انجام می گیرد.

وی به مشارکت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد 5000 بسته معیشتی با 80 پرس غذای گرم در بین اقشار بی بضاعت ارومیه توزیع می شود.

این مسئول ارزش مادی هر بسته معیشتی را بالای 550 هزار تومان عنوان کرد و گفت: با همراهی خیرین و مردم نیکوکار استان در تلاش هستیم، که بسته های پروتیینی غنی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: پیش بینی کرده ایم، چنانچه خیرین همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند، بیش از 200 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شود.

سردار شهسواری در بخش پایانی سخنان خود ضمن اینکه فرا رسیدن سالگرد شهادت جانسوز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد، بیان داشت: دشمنان این مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی