مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:452022-01-03اجتماعي

آغاز طرح کاشت درخت در مرکز دفن زباله حلقه دره کرج


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز 50 هکتار درختکاری در مرکز دفن زباله حلقه دره خبر داد.

- پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع کاشت 50 هکتار درخت در مرکز دفن زباله حلقه دره گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران این سازمان، سال گذشته در 200 هکتار از اراضی این محدوده بیش از 15 هزار اصله درخت با هدف کاهش آلایندگی زیست محیطی در این مرکز کاشته شده است.

وی با بیان اینکه دور جدید کاشت درخت در اطراف محل تجمع شیرابه انجام می شود تا مشکل آلودگی و تهدید سفره های زیرزمینی با مخاطرات کمتری مواجه باشد، افزود: عملیات درختکاری سایت حلقه دره با استفاده از گونه های سازگار با شرایط اقلیمی و مقاوم با کم آبی مثل سرو طبری، زیتون تلخ، سرو نقره ای و کاج صورت می گیرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز شهر کرج با رویکرد دستیابی به توسعه پایدار صورت می گیرد، افزود: هدف نهایی درختکاری در مرکز دفن زباله حلقه دره به حداقل رساندن آثار سوء زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا است.

وی توضیح داد: فعالیت های مربوط به حوزه کاشت و نگهداری درختان در این سازمان تنها محدود به هفته درختکاری نمی شود و هرساله با آغاز سرما و زمان مناسب غرس نهال برنامه های جدید و متنوعی برای مشارکت شهروندان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کاشت درخت در مرکز دفن زباله حلقه دره کرج

آغاز طرح کاشت درخت در مرکز دفن زباله حلقه دره کرج