مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:102022-01-03سياسي

نامگذاری 2 میدان به نام های شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید غضنفری با بیان اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملت ایران را بیش از پیش متحد کرد، گفت: شهادت این شهید بزرگوار همچون زمان حیات ایشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر برکت و تاثیرگذار بود از این رو ما .

- مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از نامگذاری یک میدان و بلوار واقع در فاز 3 سازمان بهشت حضرت زهرا (س) به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یک میدان به نام شهید ابو مهدی المهندس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید غضنفری با بیان اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملت ایران را بیش از پیش متحد کرد، گفت: شهادت این شهید بزرگوار همچون زمان حیات ایشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر برکت و تاثیرگذار بود از این رو ما نیز تلاش می کنیم تا وظیفه خود را در زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) افزود: در طرح پیشنهادی در شورای فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بلوار منتهی به قطعات 328 و 327 همچنین میدان واقع در تقاطع قطعات 314 و 308 که از درب ورودی باب الحوائج نیز دسترسی دارد به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 2 میدان به نام های شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس

نامگذاری 2 میدان به نام های شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس