مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:202022-01-03اجتماعي

ادامه انتصاب ها در آموزش و پرورش/مدیرانی که رفتند چه گفتند


هفته گذشته انتصاب ها در آموزش و پرورش کلید خورد و امروز با حکم وزیر آموزش و پرورش سه رییس سازمان های زیر مجموعه آموزش و پرورش و یک مدیرکل نیز منصوب شدند.

- ، هفته گذشته طی احمکام جداگانه ای از سوی وزیر آموزش وپرورش، علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، احمد محمودزاده سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مصطفی بابایی سارویی نیز به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معرفی شدند.

امروز نیز طی احکام جداگانه ای از سوی یوسف نوری مهدی فیاضی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مجتبی همتی فر سرپرست سازمان تعلیم وتربیت کودک و حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی معرفی شدند.

پیش از این در حکم انتصاب های قبلی توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات (مدظله العالی) و همسویی با برنامه های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان وزارت و شوراهای هماهنگی مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش، به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتصاب ها در آموزش و پرورش/مدیرانی که رفتند چه گفتند

ادامه انتصاب ها در آموزش و پرورش/مدیرانی که رفتند چه گفتند