مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:552022-01-03سياسي

«محمدحسین صفارهرندی» رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد


در جلسه 500 شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما با رای اعضای شورا محمد حسین صفار هرندی بعنوان رییس و محمد جواد لاریجانی بعنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در جلسه 500 روز دوشنبه 13 دی ماه 1400 که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد ، رییس و نایب رییس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و آقایان دکتر محمد حسین صفار هرندی و دکتر محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضاییه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند ، انتخابات هیئت رییسه شورا با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر محمد حسین صفار هرندی بعنوان رییس و آقای دکتر محمد جواد لاریجانی بعنوان نایب رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

در حال حاضر آقایان محمد جواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق بعنوان نمایندگان قوه قضاییه ، آقایان محمد حسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی بعنوان نمایندگان قوه مجریه و آقایان بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی بعنوان نمایندگان قوه مقننه ، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا  و سیما را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدحسین صفارهرندی» رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

«محمدحسین صفارهرندی» رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد