مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:052022-01-03پزشكي

بیمارستان هزار تختخوابی تبریز کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به دو برابر شدن هزینه های ساخت بیمارستان هزار تختخوابی تبریز گفت: پیشرفت فیزیکی این مرکز درمانی با گذشت پنج سال از احداث آن زیر 20 درصد است.

- ، بهمن نقی پور روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم دانشگاه علوم پزشکی تبریز حفظ سلامتی مردم و ارائه خدمات بهداشتی درمانی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی و البته شهر تبریز علاوه بر پوشش دهی درمانی به جمعیت خود، پذیرای بیمارانی از استان ها و شهرهای دیگر نیز است، ضروری است بیمارستان ها و تخت های آن به گونه ای تجهیز شوند که بتوانیم خدماتی ارزنده تر از قبل ارائه دهیم.

وی در ارتباط با علت احداث این بیمارستان در نزدیکی های بزرگراه خاطرنشان کرد: این منطقه به اتوبان شهید کسایی و جاده ائل گلی نزدیک تر بوده و دسترسی به آن راحت تر است؛ مکان یابی بیمارستان به گونه ای است که موجب ایجاد مشکلات تردد درون شهری نیز نمی شود، ضمن اینکه ایستگاه مرکزی مترو از این محل عبور کرده و از لحاظ مقاومت در برابر زلزله نیز یکی از امن ترین مکان های تبریز است.

وی در خصوص پیشرفت کند احداث بیمارستان هزار تختخوابی تبریز نیز توضیح داد: از سال 1396 احداث این مکان شروع شد اما به دلیل سختی انتخاب پیمانکار و تغییر آن در سال 97 این پروژه با تأخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان هزار تختخوابی تبریز کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان هزار تختخوابی تبریز کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد