مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:302022-01-03سياسي

حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود


حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود، خوشبختانه پیشرفت های علمی در استان مطلوب است، اما نیازمند مهارت افزایی هستیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود، خوشبختانه پیشرفت های علمی در استان مطلوب است، اما نیازمند مهارت افزایی هستیم، در این مسیر از مشاوران علمی بهره مند می شویم.

یاسر پیرعلی 13 دی ماه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه روحیه جهادی از ملزومات پیشبرد اهداف محسوب می شود، اظهار کرد: در دهه شهید شاهد انجام کارها با این روحیه در بین رزمندگان و مسئولان بودیم، اکنون نیز به همان روحیه و نگاه برای توسعه نیازمند خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از نیازهای چهارمحال و بختیاری بحث اشتغال است، عنوان کرد: حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود، خوشبختانه پیشرفت های علمی در استان مطلوب است، اما نیازمند مهارت افزایی هستیم، در این مسیر از مشاوران علمی بهره مند می شویم.

وی تاکید کرد: علم باید به سمت فناوری، تولید و کارآفرینی هدایت شود، در مدیریت جدید تنها به دنبال اداره دانشگاه نیستیم، بلکه بنا داریم که تحول ایجاد کنیم، انتصابات نیز در همین راستا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود

حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها آغاز شود