مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:402022-01-04سياسي

شهید سلیمانی نمونه کامل و جامع انسان انقلاب اسلامی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با بیان اینکه برخی جامعه شناسان معتقدند که حماسه مردم در تشییع سردار سلیمانی موجب زنده شدن دوباره انقلاب شده است، - گفت: شهید سلیمانی را می توان نمونه کامل و جامع انسان انقلاب اسلامی دانست.

حمیدرضا قانعی شامگاه دوشنبه 13 دی در آیین گشایش نمایشگاه عکس سردار عشق ویژه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: تلاش میکنیم رویدادهای فرهنگی و هنری را از گالریها و فضاهای گلخانهای به میان مردم بیاوریم.

او با تأکید بر این که شهادت سردار سلیمانی یکی از وقایع ماندگار در تاریخ انقلاب خواهد بود و همه ملت ایران این روز و تلخیها و اضطرابهای آن را به یاد خواهند آورد، تصریح کرد: روزها و ساعتهای منتهی به شهادت سردار سلیمانی شد باید ثبت و خاطره نگاری شود تا در حافظه تاریخی ملت باقی بماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأکید بر این که این مجموعه با همکاری دیگر دستگاههای فرهنگی تلاش میکند فعالیتهای فرهنگی و هنری را از گالریها و فضاهای گلخانهای خارج کند و به میان و میدان مردم بیاورد، خاطرنشان کرد: امیدواریم از این طریق به مردم یادآوری کنیم که علی رغم برخی مشکلات و کاستیها در کنار یکدیگر هستیم و پای قهرمانیهای ملت ایستادهایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نمونه کامل و جامع انسان انقلاب اسلامی است

شهید سلیمانی نمونه کامل و جامع انسان انقلاب اسلامی است