مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:152022-01-04اجتماعي

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار/سیل جان چهار شهروند را گرفت


استاندار فارس با حضور شبانه خود در منطقه سیل زده بیرم لارستان گفت: خسارت باران های سیلابی در جنوب فارس سبب جان باختن چهار شهروند و آبگرفتگی معابر و منازل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، شامگاه گذشته، پس از وقوع بارش های سیل آسا در جنوب فارس که سبب خسارت های بسیاری در این مناطق به ویژه بخش بیرم شهرستان لارستان شده بود؛ محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به لارستان سفر کرد و به سرعت، در منطقه سیل زده بیرم حاضر شد.

محمدهادی ایمانیه درباره وضعیت بارش ها در جنوب استان فارس گفت: در پنج شهرستان جنوبی استان فارس طی 48 ساعت بارندگی بیش از 150 میلی متر ثبت شده است و این بارش ها به خصوص در شهر بیرم و روستاهای اطراف سبب آبگرفتگی بسیاری از منازل و معابر شده است.

استاندار فارس با اشاره به خسارت های عظیم سیل در شهرستان های جنوب فارس افزود: به طور کلی بارش های سیلابی 48 ساعت اخیر در جنوب فارس سبب جان باختن چهار شهروند از لار، بیرم، مُهر و داراب همچنین آب گرفتگی بیش از 500 خانه شده است که با کمک و تلاش های نیروهای امداد نجاتی و خدماتی مشکل آبگرفتگی تا حدود بسیاری رفع شده است.

استاندار فارس بیان کرد: اتصال جریان برق و گاز در تمامی مناطق انجام شده است اما در شهر بیرم و روستاهای اطراف به دلیل رعایت مسائل فعلا قطع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار/سیل جان چهار شهروند را گرفت

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار/سیل جان چهار شهروند را گرفت