مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:402022-01-04بين الملل

ثابت کردیم می توانیم در کنترل بیماری کرونا در جهان پیشتاز و الگو باشیم


نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به بالا بودن درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور در مقایسه با آمارهای جهانی، گفت: ثابت کردیم با انگیزه و مدیریت جهادی می توانیم در کنترل بیماری کرونا در جهان الگو و پیشتاز باشیم.

- غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در در کشور از متوسط جهانی بالاتریم.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم واکسن سازهای داخلی و لزوم توجه بیشتر دولت به این موهبت داخلی، افزود: خوشبختانه اعتماد مردم به تولیدات واکسن سازهای داخلی بسیار مطلوب است و لازم هست تا حمایت دولت از واکسن سازه بیشتر شود.

نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به شمار بالای کشته شدگان ناشی از ابتلا به کرونا در کشورهای مدعی ازجمله آمریکا، گفت: خوشبختانه تعداد متوفیان کرونایی در کشور روزبه روز به سبب افزایش پوشش واکسیناسیون در حال کاهش است و این نشان دهنده برنامه ریزی مطلوب در جهت مدیریت بهینه بیماری کرونا است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مقایسه شمار کشته شدگان کرونایی در کشور پیش از دولت سیزدهم و آغاز واکسیناسیون انبوه مردم، خاطرنشان کرد: پیش از واکسیناسیون با حجم کنونی روزانه 600 تا 700 نفر از هم وطنان ما در اثر این ویروس منحوس جان خود را از دست می دادند و این وضعیت به هیچ وجه برازنده ملت ایران نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثابت کردیم می توانیم در کنترل بیماری کرونا در جهان پیشتاز و الگو باشیم

ثابت کردیم می توانیم در کنترل بیماری کرونا در جهان پیشتاز و الگو باشیم