مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:252022-01-04اجتماعي

استودیو شاد در قزوین راه اندازی شد


استودیو شاد با هدف تولید محتوای آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در استان قزوین راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم افتتاح استودیو شاد که با حضور معاون آموزش ابتدایی نشان داد هر لحظه امکان مواجهه با مسائل مهم و پیچیده وجود دارد و اگر در مسیر تجهیز امکانات قدم برنداریم به اهداف خود نخواهیم رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: با توجه به محرومیت هایی که در برخی مناطق وجود دارد، قصد داریم با افزایش امکانات و تولید محتوای درسی، آموزش های با کیفیت ارائه دهیم.

اصغری بیان کرد: در راستای تولید محتوا و آموزش با استفاده از روش های صحیح نیازمند یک استودیوی مجهز بودیم که خوشبختانه این استودیو با امکانات مطلوب فراهم شده است.

این مسؤول بیان کرد: امیدواریم با حضور همکاران توانمند و آشنا با روش نوین آموزشی شاهد تولید محتوای با کیفیت آموزشی در قزوین باشیم، البته تلاش ما بر این است به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا شرایط برای یادگیری همهٔ همکاران فراهم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان اظهار کرد: استودیو شاد با هدف تولید محتوای آموزشی و تربیتی با مشارکت معلمان جهت بهره مندی دانش آموزان نقاط مختلف استان قزوین از امکانات آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استودیو شاد در قزوین راه اندازی شد

استودیو شاد در قزوین راه اندازی شد