مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:252022-01-04سياسي

حاج قاسم سرباز مخلص ولایت بود/مشیت الهی بر این بود خونش جهانی شود


حاج قاسم قهرمان خدایی، ایمان محور،توکل محور و سرباز مخلص ولایت بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، همزمان با دهه فاطمیه مراسم وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس و دومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم در این مراسم در باب جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت: امروز ما بدهکار شهدایی هستیم که در روزگار سخت نظام در رکاب امام سینه سپر کردند به میدان نبرد رفتند از کیان دفاع کردند و نگذاشتند امام به قتلگاه برود.

همرزم شهید سلیمانی  تأکید کرد: باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم.

این رزمنده دفاع مقدس گفت:ما دولت را انقلابی می شناسیم منتظریم مسؤولان دولت در سیره، منش، فرهنگ و مرام شهدا و ارزش های دهه 60باشند در غیر این صورت نشانی از انقلابی بودن نمی بینم.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه در مکتب حاح قاسم سلیمانی مردم ولی نعمت اند، ارباب اند و انقلاب متعلق به آنهاست، اضافه کرد: در سختی ها، ناملایمات و مشکلات و تهدیدها آن که با ایمان، با اعتقاد ، با باور و اخلاص و وحدت سینه سپر کرد مردم بودند در نظام اسلام بقیه در هر لباس خادم و جایگاه نوکر مردم هستند.

مدافع حرم تصریح کرد: مردم بدانند ما می دانیم در دوران گذشته کمبود و نبود، گرانی، بحران نداشتن معیشت و مشکلات دامن گیر مردم بود ولی زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سرباز مخلص ولایت بود/مشیت الهی بر این بود خونش جهانی شود

حاج قاسم سرباز مخلص ولایت بود/مشیت الهی بر این بود خونش جهانی شود