مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:002022-01-04اقتصادي

انتقاد عضو شورای شهر از روند کُند فرآیند ممیزی املاک در شهر تهران


عضو شورای شهر تهران از روند کند فرآیند ممیزی املاک در شهر تهران انتقاد کرد و خواستار استفاده از برداشت اطلاعات با استفاده از تصویر برداری های سه بعدی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی عباسی  رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران  در خصوص فرآیند ممیزی املاک در شهر تهران تذکر دادو گفت: این فرآیند از سال 99 آغاز شده است و مطابق قانون عمران نوسازی،شهرداری ها موظفند هر 5 سال ممیزی انجام دهند و آخرین ممیزی مربوط به سال 90 بوده اسیت وی ادامه داد: ممیزی املاک در بروز شدن شرایط املاک مهم است و شهرداری باید 4 میلیون 700 هزار واحد را ممیزی کند و هر ساله 20 درصد املاک اطلاعتشان برداشت و بارگذاری می شود.

عباسی با اشاره به اینکه  در حال حاضر این فرایند با مشارکت دفاتر خدمات در حال انجام است ولی با توجه به اخبار روند کند است، اظهار داشت: در حال حاضر از 900 هزار ملک برداشت  اطلاعات شده اما در فرایند نهایی به 200 هزار رسیده است و باتوجه به سرعت کند به نظر می رسد موضوع ممیزی زمان زیادی به طول می انجامد و تحولات این برداشت کند است.

وی ادامه داد: هرچند شهرداری در اصلاحیه سعی کرده تا به این برداشت اطلاعات سرعت دهد اما کفایت نکرده و باید در روش های برداشت با استفاده از تصویر برداری های سه بعدی اقدام کند، چون  تغییر روش برداشت اطلاعات یکپارچگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از روند کُند فرآیند ممیزی املاک در شهر تهران

انتقاد عضو شورای شهر از روند کُند فرآیند ممیزی املاک در شهر تهران