مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:252022-01-04اقتصادي

جنجال محصولات کشاورزی آلوده به پایان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه فرامتن ؛ قاسم پیشه ور ریئس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران، درگفت و گو با برنامه فرامتن شبکه افق در رابطه با عودت محصولات کشاورزی ایران گفت: - ریئس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران جنجال محصولات کشاورزی مسموم را شفاف سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه فرامتن ؛ قاسم پیشه ور ریئس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران، درگفت و گو با برنامه فرامتن شبکه افق در رابطه با عودت محصولات کشاورزی ایران گفت: دلیل اصلی اینکه محصولات کشاورزی ما توسط کشور های دیگر برگشت می خورد بخاطر مسائل سیایی است و به مسایل دیگری مربوط نمی شود.

وی با بیان اینکه ایران کشوری سرشار از ویتامین ها و مرکبات است، افزود: به دلیل اقلیم و تغییرات آب و هوایی، در کشور ما بهترین محصولات کشاورزی تولید و صادر می شود.

ریئس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران در پاسخ به نقش سموم شیمیایی در برگشت محصولا کشاورزی توضیح داد: حدود 70 درصد سمومی که در تولید محصولات کشاورزی مصرف می کنیم از کشور های هند و چین وارد کشور می شود و برای جلوگیری از مسائل حاشیه ای ایجاد شده، حتی پیشنهاد داده ایم که کشور های درخواست کننده، سموم پایه مورد نیاز را تهیه کنند و در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال محصولات کشاورزی آلوده به پایان رسید

جنجال محصولات کشاورزی آلوده به پایان رسید