مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:352022-01-04فرهنگي

عطاالله امیدوار (عکاس و هنرمند) درگذشت


ساخت فیلم های کوتاه، خلق آثاری در حوزه نقاشی و برپایی نمایشگاه های متعددی از «نقاشی های دیجیتالی» در پاریس و ایران از جمله دستاوردهای این هنرمند محسوب می شود.

- ساخت فیلم های کوتاه، خلق آثاری در حوزه نقاشی و برپایی نمایشگاه های متعددی از نقاشی های دیجیتالی در پاریس و ایران از جمله دستاوردهای این هنرمند محسوب می شود.

عطاالله امیدوار هنرمند شناخته شده عرصه های عکاسی، معماری و نوازندگی، شب گذشته (13 دی ماه) درحالی که مدتی با بیماری مبارزه می کرد، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم غضبان پور، عکاس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر فوت شدن عطاالله امیدوار، عکاس و هنرمند را تأیید کرد.

همچنین گالری هما در پستی این خبر را اعلام کرده و آورده است: چند روز قبل حال و احوالش را از دخترش پرسیدیم گفتند رو به بهبود است اما حالا رفت که رفت.

این هنرمند که در سال 1325 در شهر بافت واقع در استان کرمان متولد شده بود، در سال 1351 از رشته معماری فارغ التحصیل شد و در ادامه به فعالیت های موسیقی پرداخت.

ساخت فیلم های کوتاه، خلق آثاری در حوزه نقاشی و برپایی نمایشگاه های متعددی از نقاشی های دیجیتالی در پاریس و ایران از جمله دستاوردهای این هنرمند محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاالله امیدوار (عکاس و هنرمند) درگذشت

عطاالله امیدوار (عکاس و هنرمند) درگذشت