مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:502022-01-04سياسي

سردار سلیمانی توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: سردار سلیمانی، یک مکتب و تفکر بود که توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در یادواره شهدای شهر رضوان بخش کالپوش و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر رضوان بخش کالپوش برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس و پیروزی های آن زمان، پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، رمز موفقیت های بیشتر و پیشرفت و توسعه کشور است.

وی افزود: بسیار خرسندم که در مراسم ایام و عراق بود که توسط رشادت های شهید سلیمانی و تفکر مقاومت نابود و جلوی مسیر انحراف اسلام گرفته شد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به واسطه اینکه جز خدا کسی را ندید، در دل های همگان محبوب شد، این مراسم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و نشان از این دارد که تفکر شهید سلیمانی همواره زنده بوده و ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: برگزاری یادواره شهدا، باید همراه با زنده نگاه داشتن رفتار و منش شهدا و ترویج این ارزش ها برای جوانان و نسل امروز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد

سردار سلیمانی توطئه نقشه خاورمیانه جدید دشمنان را خنثی کرد