مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:352022-01-04دانش

«مسعود سلیمانی» رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهید بهشتی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علیرضا زالی در این حکم یادآور شده است: با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، - مسعود سلیمانی رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهید بهشتی شد با حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مسعود سلیمانی به عنوان رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علیرضا زالی در این حکم یادآور شده است: با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام کنید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقاء جایگاه ملّی و بین المللی و برنامه های دانشگاه، از درگاه خداوند منّان مسئلت می کنم.

مسعود سلیمانی محقق و پژوهشگر ایرانی در حوزه هماتولوژی (خون شناسی) و سلول های بنیادی است.

وی فارغ التحصیل دکتری هماتولوژی از دانشگاه تربیت مدرس، جزو دانشمندان یک درصد برتر جهان در سال 2015 و استادبرگزیده کشوری با تالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسعود سلیمانی» رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهید بهشتی شد

«مسعود سلیمانی» رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهید بهشتی شد