مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:402022-01-04اقتصادي

شهرداری تهران برای کاهش مشکلات شهروندان در سخت وسازها املاک ریزدانه را بخرد


برخی پروژه های ساخت و ساز شهرداری تهران مشکلاتی را برای برخی از املاکی که در اینگونه طرح ها و پروژه ها قرار دارند، ایجاد می کنند.

- رییس شورای شهر تهران گفت: برخی پروژه های ساخت و ساز شهرداری تهران مشکلاتی را برای برخی از املاکی که در اینگونه طرح ها و پروژه ها قرار دارند، ایجاد می کنند.

در همین زمینه تاکید ما به شهرداری تهران این است که املاک ریزدانه را از صاحبان آن بخرد تا مشکلات این افراد کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در پایان سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز نخستین دستور جلسه در رابطه با راه اندازی خانه شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که طرحی در این رابطه پیشنهاد شده بود که بر اساس آن خانه شهر تهران احداث شود تا مکانی برای حضور نخبگان باشد و شهرداری از مشورت آنها بهره ببرد.

وی افزود: با توجه به نظرات و بررسی های انجام شده این طرح در دو کمیسیون پیشنهاددهنده طرح و با توجه به عدم رای این دو کمیسیون، در صحن نیز رای نهایی نیاورد و دلیل آن این است که ما در سطح محلات و مناطق مکان هایی با عنوان سرای محلات و شورایاری ها داریم که برای هر منطقه و شهر می توانند تصمیم بگیرند و دیگر نیازی به ساختار جدید و موازی کاری نیست و به همین دلیل این مسئله مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران برای کاهش مشکلات شهروندان در سخت وسازها املاک ریزدانه را بخرد

شهرداری تهران برای کاهش مشکلات شهروندان در سخت وسازها املاک ریزدانه را بخرد