مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:502022-01-04اجتماعي

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس درباره وضعیت بارش ها در جنوب استان فارس گفت: در پنج شهرستان جنوبی استان فارس طی 48 ساعت بارندگی بیش از 150 میلی متر ثبت شده است و این بارش ها به خصوص در شهر بیرم و روستا های اطراف سبب .

- استاندار فارس با حضور شبانه خود در منطقه سیل زده بیرم لارستان گفت: خسارت باران های سیلابی در جنوب فارس سبب جان باختن چهار شهروند و آبگرفتگی معابر و منازل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس درباره وضعیت بارش ها در جنوب استان فارس گفت: در پنج شهرستان جنوبی استان فارس طی 48 ساعت بارندگی بیش از 150 میلی متر ثبت شده است و این بارش ها به خصوص در شهر بیرم و روستا های اطراف سبب آبگرفتگی بسیاری از منازل و معابر شده است.

استاندار فارس با اشاره به خسارت سیل در شهرستان های جنوب فارس افزود: به طور کلی بارش های سیلابی 48 ساعت اخیر در جنوب فارس سبب جان باختن چهار شهروند از لار، بیرم، مُهر و داراب همچنین آب گرفتگی بیش از 500 خانه شده است که با کمک و تلاش های نیرو های امداد نجاتی و خدماتی مشکل آب گرفتگی تا حدود بسیاری رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار

ارزیابی خسارت سیلِ جنوب فارس توسط استاندار