مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:202022-01-04اجتماعي

انتقاد رییس انجمن آسیبب شناسی اجتماعی درباره پدیده کارتن خوابی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه فرامتن ؛ کوروش محمدی رییس انجمن آسیبب شناسی اجتماعی در گفتگو با برنامه فرامتن شبکه افق گفت: - کوروش محمدی معتقداست که شهرداری تهران برای رفع تکلیف خود و فرا رسیدن فصل سرد زمستان، افراد بی خانمان را در اتوبوس ها ساماندهی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه فرامتن ؛ کوروش محمدی رییس انجمن آسیبب شناسی اجتماعی در گفتگو با برنامه فرامتن شبکه افق گفت: پدیده اتوبوس خوابی اتفاقی کم سابقه و بی سابقه در کل دنیا محسوب می شود که پیش از این در کشور ما هم چنین سابقه ای نداشته و حتی در کشور های دیگر دنیا هم تا به امروز موردی مشاهده نشده است.

وی جدا کردن افراد از یکدیگر را نگاه های غیرتخصصی دانست و افزود: در مواجه با افراد معتاد، تنها شعار می دهیم که آن ها بیمار هستند؛ در صورتی که هیچ گاه به عنوان یک شهروند به آن ها نگاه نشده و برنامه ای برای افراد معتاد نداریم.

محمدی اضافه کرد: در کشور، هیچ متولی خاصی برای آسیب های اجتماعی وجود ندارد و براساس قانون در رابطه با افراد کارتن خواب نیز هیچ دستگاه خاصی مسئول رسیدگی و ساماندهی کارتن خواب ها نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس انجمن آسیبب شناسی اجتماعی درباره پدیده کارتن خوابی

انتقاد رییس انجمن آسیبب شناسی اجتماعی درباره پدیده کارتن خوابی