مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 12:252022-01-04اقتصادي

محصولات گلخانه ای همدان استاندارد می شوند


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به قدم برداشتن در مسیر استانداردسازی تولید محصولات گلخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: - در این راستا برنامه هایی را در پیش گرفته ایم.

به گزارش، شهرام پیشه ور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به محصولات کشاورزی صادراتی برگشت خورده و هجمه های پیش آمده اشاره کرد و گفت: در این زمینه افراد غیرمتخصص اظهارنظرهایی داشتند.

وی در این راستا با تصریح بر اینکه تمامی کشورها موظف اند که از ورود محصولات دارای عوامل قرنطینه ای جلوگیری کنند، مطرح کرد: موارد مدنظر به صورت کتبی اعلام می شود و کشور صادرکننده باید آنها را رعایت کند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به موضوع پیش آمده برای فلفل دلمه ای ها اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز کشور روسیه خواستار معاهده ای دوطرفه با کشور بود تا بر اساس پروتکل های بهداشتی جدید، محصولات کشاورزی وارد و صادر شوند.

این مسئول با بیان اینکه از استان همدان هر ساله بین 15 تا 30 هزار تن محصول به 20 کشور صادر می شود، تصریح کرد: در این راستا هیچ زمانی پیش نیامده که محموله ای از محصولات کشاورزی همدان برگشت خورده باشد.

پیشه ور در این راستا به صادرات سیب زمینی از همدان به ازبکستان و روسیه اشاره کرد و گفت: در بحث های صادراتی باید به تعهدات عمل شده و بسته بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات گلخانه ای همدان استاندارد می شوند

محصولات گلخانه ای همدان استاندارد می شوند