مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 16:552022-01-04سياسي

مرخصی بدون حقوق در انتظار واکسن نزده ها


استاندار اصفهان به اینکه کمیسیون نظارت بحث را جدی تر بگیرند، گفت: برای افرادی که واکسن نزدند در آینده ابلاغ خواهد شد که سرکار مرخصی بدون حقوق خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونای استان اصفهان اظهار داشت: در جلسه ستاد ملی کرونا در تهران، با توجه به نمودارهای پیشرفت امیکرن، سطح ملی نگران این است که سطح پایدار کنونی، ثابت نماند که این در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله موثر است و باید مردم همچنان رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه در بخش های مختلف فراموش نکنیم میدان کجاست و آمار کم فوتی های اخیر ما را نسبت به استمرار مبارزه سست نکند، گفت: اگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای دز سوم نیاز و لازم است، باید مراکزی که تعطیل شدند به چرخه بازگردند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون نظارت بحث را جدی تر بگیرند، گفت: برای افرادی که واکسن نزدند در آینده ابلاغ خواهد شد که سرکار مرخصی بدون حقوق خواهند داشت.

  مرتضوی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه و فضای مجازی، علیرغم تلاش خوب صدا و سیما و رسانه ها، در جامعه نگاه ضرورت و تهدید از جانب ویروس امیکرن نیست، تصریح کرد: در این راستا لازم است کار ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی بدون حقوق در انتظار واکسن نزده ها

مرخصی بدون حقوق در انتظار واکسن نزده ها