مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:152022-01-05اجتماعي

وجود 200 کلاس درس بالای 40 نفر در ملارد/ 6 مدرسه خیرساز آماده افتتاح است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به وجود 200 کلاس درس بالای 40 نفر و رشد 4 درصدی جمعیت دانش آموزی در این شهرستان، گفت: 64 باب کلاس درس خیرساز در قالب 6 مدرسه در ملارد آماده بهره برداری است.

- طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد با اشاره به وجود 40 آموزشگاه خیرساز در این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر حدود 20 درصد از آموزشگاه های این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز ساخت شده است و 64 باب کلاس درس خیرساز در قالب 6 مدرسه نیز آماده بهره برداری می باشد.

وی افزود: 6 آموزشگاه دیگر نیز به همت خیرین نیک اندیش در این شهرستان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال 1401 تحویل آموزش و پرورش شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جعفر قره چایی رییس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد، از تلاش های این مجمع از ابتدای تاسیس تا کنون تقدیر کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال های اخیر با ایجاد تعاملات سازنده به ویژه حمایت شورای آموزش و پرورش، برگزاری جشنواره های متعدد و تجلیل از مقام نیکوکاران مدرسه ساز در جذب تعهدات خیرین گام های بلندی برداشته است.

رضایی فر همچنین به رشد 4 درصدی جمعیت دانش آموزی و مهاجر پذیری شهرستان ملارد اشاره و اضافه کرد: این شهرستان با بیش از 81


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 200 کلاس درس بالای 40 نفر در ملارد/ 6 مدرسه خیرساز آماده افتتاح است

وجود 200 کلاس درس بالای 40 نفر در ملارد/ 6 مدرسه خیرساز آماده افتتاح است