مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:052022-01-05اقتصادي

قانون پیش فروش مسکن دست انبوه سازان را در تأمین مالی بسته است


نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: اینکه قانون توانسته است تعداد پرونده های شکایت در دادگاه ها را کاهش دهد، به معنی موفقیت آن نیست.

- به نقل از اندیشکده اقتصاد مقاومتی، ایرج رهبر در نشست پیش فروش مسکن، الزامات و سازوکارها که سه شنبه 14 دی ماه برگزار شد، اشاره به مشکلات موجود در قانون فعلی پیش فروش مسکن گفت: اینکه قانون توانسته است تعداد پرونده های شکایت در دادگاه ها را کاهش دهد، به معنی موفقیت آن نیست.

قانون باید پیش فروش مسکن را تسهیل کند ولی قانون فعلی صرفاً دست انبوه سازان را در زمینه تأمین مالی از مردم بسته است.

قانون پیش فروش مسکن دست انبوه سازان را در تأمین مالی بسته است رهبر نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران در این نشست در خصوص قانون فعلی پیش فروش مسکن گفت: برای اینکه ببینیم عملکرد یک قانون چقدر خوب بوده، باید ببینیم در عمل چقدر توانسته به حل مشکل قانونگذار کمک کند؟ ما در زمانی 4 هزار پرونده برای کلاهبرداری در زمینه پیش فروش داشتیم و می خواستیم این را حل کنیم.

اما آیا با مصوب کردن این قانون و حل کردن این مشکل آیا یک مشکل دیگر را به وجود نیاوردیم و مانع یک پیشران اقتصادی یعنی حوزه مسکن نشدیم؟ وی افزود: تأمین مالی در حوزه ساختمان موضوع دقیق و پیچیده ای است و باید برای این مهم با مدیریت مواجه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون پیش فروش مسکن دست انبوه سازان را در تأمین مالی بسته است

قانون پیش فروش مسکن دست انبوه سازان را در تأمین مالی بسته است